Witamy na NiszczycieleCSS.pl - sieć serwerów Counter-Strike!
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UB przez jakiegos pajaca
#1
Nick podczas gry: PrekursoR
SteamID: STEAM_0:0:457490928
Powód bana: podobno wh
Nick admina: StaryNorbiego
Data i godzina otrzymania bana: 10-11-18 22:26
Mapa: de_dust 2
Komentarz: Witam, prosze o szybkie UB i wyrzucenie tego smiesznego adminka ze starym w nicku.
Bezpodstawny ban nawet nwm za jaka akcje.
Gram w css jakies 3-4 lata, wiekszosc czasu pykalem na serwie dw, ale wiadomo co sie z nim stalo...
Mnostwo ludzi mnie zna, albo chociaz kojarzy z nicku nawet z tego serwa, wiec szkoda mi tego admina.
W 1,6 wiele razy musialem zglaszac sie po ub, ale w css to nowosc i myslalem ze juz tu nie ma ludzi banujacych za to ze ktos moze lepiej zagrac od nich itp.
Nienawidze czegos takiego, ze z kims mozna grac na serwie miesiacami i nie ma problemu bo sie nie wyroznia, raz zagrac troche lepiej i odrazu od tak sobie dam mu bana bo jak to kurla jak to przeciez on ma wh...
Nie pozdrawiam tego szmula
Pozdrawiam administracje i licze na szybko odp!
Zareaguj
Odpowiedz
#2
no to nieźle Tongue ja prekursora kojarze z nicku i na pewno nie ma wh ;3 przeciez to bot ;vv
★ >> Headshot Machine skomentował twój post, ciesz się ;3 << ★
Zareaguj
Odpowiedz
#3
Szanuje taka wypowiedz batonie xd
Zareaguj
Odpowiedz
#4
Możesz dostać szybkiego bana jeszcze na forum za obrazę administracji, oczekujesz coś od kogoś aby szybko było rozwiązane? A wyrażasz się takim tonem? Tymabrdziej bym zwlekal aby rozpatrzyć tą sprawę, sam winny jesteś, naucz się kultury i szacunku do starszych!
[Obrazek: qfgyRe3.gif]
Zareaguj
Odpowiedz
#5
Jak bede mial czas poogladam demko i nie licz na to ze bede sie z tym spieszyl.......
Zareaguj
Odpowiedz
#6
Ale wy nie widzicie ze bylem wkurzony na waszego admina i wiem ze przesadzilem. 
Sorry za wczoraj
Pozdrawiam
Zareaguj
Odpowiedz
#7
Ja demko zaraz obejrzę Wink

Jak dla mnie tick 20300 dużo wyjaśnia Wink  Zabijasz gościa na midzie (awp) po czym strzelasz w randomowe miejsce przez drzwi i trafiasz Rolleyes . Dodam, że gość nie przebiegał tylko stał w tym miejscu.
Zareaguj
Odpowiedz
#8
Z mojej perspektywy pamietam ze zabilem gracza StaryNorbiego wcelowanego na midzie z awka, po czym zabilem szybko typa z ct raszujacego srodek i nie bylo zadnego skana.
Kto ci tak zmyslil?
Zareaguj
Odpowiedz
#9
Sprawdz demko ziomek Smile
Zabiłeś Grude (czytaj te znaki) stojącego na midzie za drzwiami. Idealnie się w głowę wcelowałeś. Powiedz mi gdzie on Ci rushował z tych drzwi, że go widziałeś?
Zareaguj
Odpowiedz
#10
Juz rozumiem, bylem przekonany ze zabilem gracza Alcatraz ktoremu kula przeleciala nad glowa gdy skakal i trafila typka przez sciane.
Ogladajac to demo serio przypalowo to wyglada, myslalem ze serio za nic dostalem. Przysiegam ze jestem czysty
Przepraszam StaryNorbiego za te glupie wyzwiska!
Zareaguj
Odpowiedz