Zasady dla więźniów
- Więźniowe wykonują polecenia strażników natychmiastowo.
- Więzień który wykonuje polecenia poprawnie nie może zostać zabity.
- Więzień kiedy nie rozumie poleceń może poprosić prowadzącego o powtórzenie lub o wytłumaczenie.
- Więzień nie może nadużywać powyższego prawa.
- Więzień nie może przeszkadzać w prowadzeniu.
- Więzień może zabić strażnika jeżeli ten go prowokuje. (podejdzie do więźnia na bliską odległość)
- Więzień który ma broń musi ją natychmiastowo wyrzucić. (jeżeli celuje w strażników lub wacha się z wyrzuceniem może zostać zabity)
- Więzień który się zbuntował może poprosić o dołączenie do reszty więźniów. (Jeżeli przedtem nikogo nie zranił)
- Więzień który jest zbuntowany i nie otrzymał zgody na dołączenie powinien zostać jak najszybciej zabity.
- Więzień który jest zbuntowany nie może wziąć życzenia.
- Więzień nie może przenieść życzenia na inną mapę.
Zasady dla strażników.
- Strażnik ma pomagać prowadzącemu.
- Strażnik nie może prowokować więźniów.
- Strażnik nie może przeszkadzać w prowadzeniu
- Strażnik powinien mieć co najmniej 14 lat lub mutację.
- Strażnik musi obowiązkowo posiadać sprawnie działający mikrofon.
- Strażnik wydaje polecenia w normalnym tempie.
- Strażnik wydaje tylko zrozumiałe polecenia.
- Strażnik nie może faworyzować graczy.
- Strażnik nie może zabijać więźniów bez powodu.
- Strażnik nie może zabijać graczy wykonujących polecenia poprawnie.
- Strażnik nie może zabić więźnia któremu przysługuje życzenie.
- Strażnik może zabić więźnia za próbę buntu. (Niszczenie secreta, uciekanie, posiadanie broni, wyrzucanie granatów, klikanie guzików)
- Strażnik nie może rzucać broni więźniom.
- Strażnik musi otworzyć cele w przeciągu 1 minuty od rozpoczęcia rundy. (W przeciwnym wypadku wieźniowie otrzymują Freedaya)
- Strażnik zabija więźniów kiedy ma 100% pewności, że więzień na to zasługuje.
- Strażnik powinien odliczać po swoich komenach
Pojęcia
- Totalny bezruch (Stoisz w miejscu, nie możesz skakać, kucać, machać nożem, obracać się)
- Bezruch (Stoisz w miejscu, możesz skakać, kucać, machać nożem, obracać się)
- Pozycja buntu [ODWOŁUJE WSZYSTKIE POLECENIA] (Masz totalny bezruch kucając oraz patrząc się maksymalnie w dół)
Dodam tylko że istnieję spora różnica pomiędzy bezruchem do odwołania a zwykłym bezruchem,mianowicie zwykły bezruch odwołuje się przy następnej komendzie a Bezruch do odwołania trzeba jak nazwa wskazuje odwołać
Jeżeli to zły dział proszę o przeniesienie
- Więźniowe wykonują polecenia strażników natychmiastowo.
- Więzień który wykonuje polecenia poprawnie nie może zostać zabity.
- Więzień kiedy nie rozumie poleceń może poprosić prowadzącego o powtórzenie lub o wytłumaczenie.
- Więzień nie może nadużywać powyższego prawa.
- Więzień nie może przeszkadzać w prowadzeniu.
- Więzień może zabić strażnika jeżeli ten go prowokuje. (podejdzie do więźnia na bliską odległość)
- Więzień który ma broń musi ją natychmiastowo wyrzucić. (jeżeli celuje w strażników lub wacha się z wyrzuceniem może zostać zabity)
- Więzień który się zbuntował może poprosić o dołączenie do reszty więźniów. (Jeżeli przedtem nikogo nie zranił)
- Więzień który jest zbuntowany i nie otrzymał zgody na dołączenie powinien zostać jak najszybciej zabity.
- Więzień który jest zbuntowany nie może wziąć życzenia.
- Więzień nie może przenieść życzenia na inną mapę.
Zasady dla strażników.
- Strażnik ma pomagać prowadzącemu.
- Strażnik nie może prowokować więźniów.
- Strażnik nie może przeszkadzać w prowadzeniu
- Strażnik powinien mieć co najmniej 14 lat lub mutację.
- Strażnik musi obowiązkowo posiadać sprawnie działający mikrofon.
- Strażnik wydaje polecenia w normalnym tempie.
- Strażnik wydaje tylko zrozumiałe polecenia.
- Strażnik nie może faworyzować graczy.
- Strażnik nie może zabijać więźniów bez powodu.
- Strażnik nie może zabijać graczy wykonujących polecenia poprawnie.
- Strażnik nie może zabić więźnia któremu przysługuje życzenie.
- Strażnik może zabić więźnia za próbę buntu. (Niszczenie secreta, uciekanie, posiadanie broni, wyrzucanie granatów, klikanie guzików)
- Strażnik nie może rzucać broni więźniom.
- Strażnik musi otworzyć cele w przeciągu 1 minuty od rozpoczęcia rundy. (W przeciwnym wypadku wieźniowie otrzymują Freedaya)
- Strażnik zabija więźniów kiedy ma 100% pewności, że więzień na to zasługuje.
- Strażnik powinien odliczać po swoich komenach
Pojęcia
- Totalny bezruch (Stoisz w miejscu, nie możesz skakać, kucać, machać nożem, obracać się)
- Bezruch (Stoisz w miejscu, możesz skakać, kucać, machać nożem, obracać się)
- Pozycja buntu [ODWOŁUJE WSZYSTKIE POLECENIA] (Masz totalny bezruch kucając oraz patrząc się maksymalnie w dół)
Dodam tylko że istnieję spora różnica pomiędzy bezruchem do odwołania a zwykłym bezruchem,mianowicie zwykły bezruch odwołuje się przy następnej komendzie a Bezruch do odwołania trzeba jak nazwa wskazuje odwołać
Jeżeli to zły dział proszę o przeniesienie
![[Obrazek: t19jipg.gif]](https://i.imgur.com/t19jipg.gif)